Skammerens By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Amkissra Karkanavain

Go down

Amkissra Karkanavain Empty Amkissra Karkanavain

Indlæg  Admin Man Mar 30, 2009 12:51 pm

Amkissra Karkanavain Iq8n08
Fornavn: Amkissra

Efternavn: Korkanavain

Kaldenavn: Hun har rigtig mange kaldenavne. Man er ikke engang sikker på om Amkissra er hendes rigtige navn, men det er dog det hun bruger mest.

Race: Elver

Alder: 121

Fødselsdag: Efterår

Køn: Kvinde

Personlighed: Amkissra elsker at dræbe. Så hvis pengene er på bordet, trodser hun gerne ild og vand for at nå målet, og være sin herre tro. Hun elsker penge, også det at have magten over et forsvarsløs offer. Hun elsker at pine hendes ofre, specielt ved at fortælle hendes baggrundshistorie, lige inden hun dræber dem. Hun elsker at se deres eneste håb blive slukket, og elsker at se ofrenes øjne, som mister deres glans.

Baggrund: ,,Ja, først blev jeg født af min mor. Hun sagde altid der var en rigtig hård fødsel ... Men hun opdrog mig til at gøre gode ting i livet. Men når hun var ude, tog min far over. Han slog og tævede mig på livet løs. Op til flere gange lå jeg blødende og grædende i min seng. Men en dag fik jeg nok. Jeg stak af. Væk fra alt. Jeg strejfede rundt som prostitueret, og var inde i varmen hos mange mænd. Men én af mændene var for meget. Da han overskred grænsen, trak jeg min dolk, og hurtigt dræbte jeg ham, og jeg elskede følelsen. Jeg stjal hans penge, og forsvandt. Og sådan blev det ved. Hver gang jeg havde tilfredstillet en kunde, trak jeg min dolk og dræbte ham. Og stjal hans penge. Indtil jeg fandt ud af, at der var flere penge at hente, hvis jeg blev lejemorder. Hurtigt kom jeg ind i branchen, og jeg fik hurtigt dræbt et par stykker. Og her er jeg så idag, uden at have opgivet prostitutionen!" - Sådan lyder det hver gang hun fortæller hendes historie.

Rang: Prostitueret lejemorder

Særlig ting om din figur: Hun går gerne i døden for penge.
_________________________________________________________________________________
Inventar:

100 TokensAmkissra Karkanavain Dbhxr4
_________________________________________________________________________________
Udstyr: 0 Kamppoint
Ingen
_________________________________________________________________________________
Mad:
Ingen
_________________________________________________________________________________
Status:
Sult:
Amkissra Karkanavain Izp9w7
Helbred:
Amkissra Karkanavain 316qjqs
_________________________________________________________________________________
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 51
Join date : 22/03/09

http://skammerens-by.vampire-legend.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum