Skammerens By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Præsentation - Ny moderator

Go down

Præsentation - Ny moderator Empty Præsentation - Ny moderator

Indlæg  Iljana Marvel Søn Apr 05, 2009 12:51 pm

Harj alle medlemmer af Skammerens By.
Jeg vil, som den nye Moderator, lige lave en kort introduktion af mig selv, så I ved en smule om, hvem I har med at gøre.. Smile
Jeg var medlem på den første side, som Admin af SB lavede, kaldet Elver-Land. Dengang hed min elver og Iljana i de efterfølgende 3 år til nu har navnet hængt ved. Jeg er altså med andre ord, sammen med Admin og elveren Arwen det "ældste" medlem her.
Jeg vil være regelmæssigt online, både til at RPG'e og til at holde stand på siden som moderator, Hvis I har nogen spørgsmål, er I velkomne til at kontakte mig, så skal jeg nok svare, så hurtigt jeg kan.. ;P Husk nu, man aldrig kan spørge for dumt.. Smile
Iljana Marvel
Iljana Marvel
Admin

Antal indlæg : 39
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

Præsentation - Ny moderator Empty Sv: Præsentation - Ny moderator

Indlæg  Iljana Marvel Søn Apr 05, 2009 3:00 pm

Og for nyere medlemmer, eller medlemmer, der ikke også deltager i Skammerens-By.Webbyen.Dk, kan jeg jo fortælle at jeg i nogen sammenhænge vil optræde og blive kaldt "Klamme nar", hvilket er noget intern humor, der er opstået på siden.. Bare for, I ikke bliver forvirrede.. ;P
Iljana Marvel
Iljana Marvel
Admin

Antal indlæg : 39
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum