Præsentation - Ny moderator
Skammerens By :: Spil & info :: Nyheder
Side 1 af 1
Præsentation - Ny moderator
Harj alle medlemmer af Skammerens By.
Jeg vil, som den nye Moderator, lige lave en kort introduktion af mig selv, så I ved en smule om, hvem I har med at gøre..
Jeg var medlem på den første side, som Admin af SB lavede, kaldet Elver-Land. Dengang hed min elver og Iljana i de efterfølgende 3 år til nu har navnet hængt ved. Jeg er altså med andre ord, sammen med Admin og elveren Arwen det "ældste" medlem her.
Jeg vil være regelmæssigt online, både til at RPG'e og til at holde stand på siden som moderator, Hvis I har nogen spørgsmål, er I velkomne til at kontakte mig, så skal jeg nok svare, så hurtigt jeg kan.. ;P Husk nu, man aldrig kan spørge for dumt..
Jeg vil, som den nye Moderator, lige lave en kort introduktion af mig selv, så I ved en smule om, hvem I har med at gøre..
Jeg var medlem på den første side, som Admin af SB lavede, kaldet Elver-Land. Dengang hed min elver og Iljana i de efterfølgende 3 år til nu har navnet hængt ved. Jeg er altså med andre ord, sammen med Admin og elveren Arwen det "ældste" medlem her.
Jeg vil være regelmæssigt online, både til at RPG'e og til at holde stand på siden som moderator, Hvis I har nogen spørgsmål, er I velkomne til at kontakte mig, så skal jeg nok svare, så hurtigt jeg kan.. ;P Husk nu, man aldrig kan spørge for dumt..
Iljana Marvel- Admin
- Antal indlæg : 39
Sv: Præsentation - Ny moderator
Og for nyere medlemmer, eller medlemmer, der ikke også deltager i Skammerens-By.Webbyen.Dk, kan jeg jo fortælle at jeg i nogen sammenhænge vil optræde og blive kaldt "Klamme nar", hvilket er noget intern humor, der er opstået på siden.. Bare for, I ikke bliver forvirrede.. ;P
Iljana Marvel- Admin
- Antal indlæg : 39
Skammerens By :: Spil & info :: Nyheder
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum