Status - Mad/Vand ??
4 deltagere
Side 1 af 1
Status - Mad/Vand ??
Hej!
Det undrede mig lidt, at ingen af medlemmernes status er ændret? Og så vidt jeg kan se, har de fleste stadig 100 tokens. Altså kan de ikke have købt mad eller vand til at holde bl.a. sulten normal...
Hvordan kan det være?
- Aileen
Det undrede mig lidt, at ingen af medlemmernes status er ændret? Og så vidt jeg kan se, har de fleste stadig 100 tokens. Altså kan de ikke have købt mad eller vand til at holde bl.a. sulten normal...
Hvordan kan det være?
- Aileen
Sv: Status - Mad/Vand ??
Det er fordi vi "opdaterer" sult og tørst en gang om ugen ca (:
Edward- Borger
- Antal indlæg : 18
Hvad så med penge? Alle har vel ikke 100 tokens konstant o.O - hver uge? eller hvad? :b
Nej, det er korrekt x]
Men vi arbejder på at finde en måde at tjene dem på
Men vi arbejder på at finde en måde at tjene dem på
Edward- Borger
- Antal indlæg : 18
Jamen hvordan kan folk så holde deres health/sult oppe en hel uge, uden at købe mad/vand? o.O
Altså, så vidt jeg er informeret, fungerer det sådan, at din sult-'bar' daler en lille smule for hver uge der går.. Du kan så få den til at stige igen ved at købe mad og spise det, og dette er nødvenigt for at din elver ikke dør..
Når de fleste stadig har 100 tokens, er det fordi de ingen penge har brugt endnu.. ;P
Når de fleste stadig har 100 tokens, er det fordi de ingen penge har brugt endnu.. ;P
Iljana Marvel- Admin
- Antal indlæg : 39
Aha ... tak ^^ !
Men hvordan kan admin vide når man har spist brødet i et indlæg, f.x? o.O
Hvorfor ikke bare når man har købt det? (:
Men hvordan kan admin vide når man har spist brødet i et indlæg, f.x? o.O
Hvorfor ikke bare når man har købt det? (:
Sådan kunne man selvfølgelig også gøre :b
Ellers kan man skrive "Spis : [Mad]" inde på ens profil under godkendte brugere? x]
Ellers kan man skrive "Spis : [Mad]" inde på ens profil under godkendte brugere? x]
Glorfindel- Kongelig
- Antal indlæg : 7
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum