Skammerens By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

alt optaget (S) (V)

4 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Morgaine Ons Apr 01, 2009 12:01 pm

han smilte, og trak sig en smule tilbage....så hun var ikke den type? hvor kedeligt....det var ligemeget om han prøvede, hun var ikke til den slags leg. og så kunne det være ligemeget, han lagde sig godt til rette neden under lagnet igen...eller var hun?
Morgaine
Morgaine
Adelig

Antal indlæg : 73
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Raven Ons Apr 01, 2009 12:31 pm

"Forstår du.." Smilte hun. "Jeg bliver nødt til at vide, hvad du har lyst til, før det kan lade sig gøre."

Igennem tiden havde hun været sammen med mange mænd, men alle med hver sin .. Lyst.
Raven
Raven
Prostitueret

Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/09

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Morgaine Ons Apr 01, 2009 2:14 pm

han smilte let, og lod fingrende glide ned af hendes ryg, så neglende skrabbede let med. "hmm det må vi jo se" hviskede han, og slikkede sig begærligt om læberne, hvilken dejlig følelse det var at mærke hvordan huden føjede sig for hans negle, og hvordan det tydeligvis gjorde ondt på hende. det var fantastisk! at have magten over hende var dejligt.....endelig at kunne styre hvordan man ville gøre, hvordan man ville gøre det her, med en erfæren kat.
Morgaine
Morgaine
Adelig

Antal indlæg : 73
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Raven Ons Apr 01, 2009 4:27 pm

Hun gispede hæst da hans negle borede sig ind i ryggen, hun skuttede sig.
Det jog i ryggen og hun borede neglene ned i sengens madras.

(( Kunne ikke lige finde på mere xD ))
Raven
Raven
Prostitueret

Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/09

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Morgaine Tors Apr 02, 2009 9:52 am

morgaine smilte, og så på hende, hun var tydeligvis ikke tryg ved ham.....det var nok heller ikke så underligt, eftesom han lige havde stjålet en kniv. han smilte let, "jeg tror jeg vil trække mig tilbage" mumlede han, og lagde sig bedre til rette i sengen. kort efter sov han.

i hans drømme hjemsøgtes han af mareridt, mænd i hvide kjoler, stod omkring ham i en cirkel, og messede ord han ikke forstod, han tog sig til hovedet. men det var forsent hans hjerne ville høre ordene, "gud fader i det høje nu lukker sig mit øje i varetægt mig tag". om aftenen var det et hyggeligt vers, men om natten vagte det sved perler på morgaines pande.

//ouT//
Morgaine
Morgaine
Adelig

Antal indlæg : 73
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Admin Tors Apr 02, 2009 10:15 am

Hun forlod hurtigt rummet, men med de penge hun havde givet ham tilbage, da han var faldet i søvn.
Hun stoppede dem ned i lommen og forlod lokalet, fuldt tilfreds. Måske var det også på tide at komme til køjs.

//Out//
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 51
Join date : 22/03/09

http://skammerens-by.vampire-legend.com

Tilbage til toppen Go down

alt optaget (S) (V) - Page 3 Empty Sv: alt optaget (S) (V)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum