Skammerens By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Edward Man Apr 06, 2009 9:20 pm

( haha xD hun har helt klart ikke hørt hvad der skete på chatten. )

"I just wish that." Den mørke stemme passede perfekt til de mørke omgivelser ved floden.

Han lod forsigtigt tommelfingeren og pegefingeren presse mod tindingen, med lukkede øjne. Det var for kompliceret det hele ..


Sidst rettet af Edward Man Apr 06, 2009 9:36 pm, rettet 1 gang
Edward
Edward
Borger

Antal indlæg : 18
Join date : 04/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Arwen Man Apr 06, 2009 9:20 pm

{ Nå.. Nej, det synes jeg faktisk ikke den gør . På mange måder er hun alligevel anderledes end Bella , selvom jeg nok er lidt for god til at efterabe serien.. Det er lidt nemmere , hvis man ikke selv gider prøve at vride en kreativ del ud af hjernen . }
Arwen
Arwen
Borger

Antal indlæg : 7
Join date : 01/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Arwen Man Apr 06, 2009 9:25 pm

Hun kunne ikke græde . Hun ville ikke , heller ikke ligemeget hvor ondt det her gjorde .
Ret ynkeligt at hun bare brugte al sin tid på at sidde her , fordybet i tanker istedet for
at foretage sig noget . På mange måder var Arwen nok et menneske der lod sin sorg
opsluge sig , istedet for at gøre noget den . Hun forsøgte ikke på nogen måde at skjule
den , men hun gjorde heller ikke noget for at fortrænge den . De isblå øjne stirrede tomt
ud over floden .
Arwen
Arwen
Borger

Antal indlæg : 7
Join date : 01/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Iljana Marvel Man Apr 06, 2009 9:25 pm

Ser ud over vandet, det mørke vand. Mørkt som min egen erindring. "Do you want to.. Sit down?" spørger jeg så roligt som jeg nu kan.Jeg presser stadig hårdt mine knæ mod brystet og forsøger ikke at lave fortivelsen overmande mi fuldstænig.
Iljana Marvel
Iljana Marvel
Admin

Antal indlæg : 39
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Edward Man Apr 06, 2009 9:38 pm

"You must be very confused. I'm already sitting down." Et smil breder sig på de fugtige læber.
En storm af tanker og lyster vælter ind over ham, da han pludselig kan dufte.. Hende.
Edward
Edward
Borger

Antal indlæg : 18
Join date : 04/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Arwen Man Apr 06, 2009 9:41 pm

Arwen lod kort sit blik strejfe ud over floden , egentlig bare for at kigge på noget .
Et forsøg på faktisk at foretage sig noget andet , at flytte tankerne . Ikke at hun
kunne forestille sig det ville virke . Minderne var indprentet alt , alt for godt .
Arwen
Arwen
Borger

Antal indlæg : 7
Join date : 01/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Iljana Marvel Man Apr 06, 2009 9:43 pm

"But.." siger jeg pludselig forvirret, da jeg var sikker på han stod op før.. Han ser ganske perfekt ud i det smukke månelys, denne Edward. Knuger stadig benene hårdt op mod brystet og mærker forrædderiske tårer gøre mine øjne fugtige.. Bider mig i læben og vil ikke give efter..
Iljana Marvel
Iljana Marvel
Admin

Antal indlæg : 39
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Edward Man Apr 06, 2009 9:51 pm

Skuer ud over vandet med det perfekte syn. Men det er for mørkt, alt for mørkt..
"You must be called something? Anything?" Det var mærkeligt at gå rundt uden et navn.
Hvis han ikke vidste meget bedre, mindede hun ham om en af hans egne..


( Vi starter vores egen onde vampyrkult på SB! xD Bwuahhaa. . ej .. Måske ikke Wink)
Edward
Edward
Borger

Antal indlæg : 18
Join date : 04/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Iljana Marvel Man Apr 06, 2009 9:57 pm

Bider mig flygtigt i underlæben.. Den svage vind tager elegant fat i det sorte hår.. Jeg kæmper depserat mod de overvældende følelser.. "I.. don't remember it.." svarer jeg så stille, at det blot er en sagte hvisken..
Iljana Marvel
Iljana Marvel
Admin

Antal indlæg : 39
Join date : 30/03/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Edward Man Apr 06, 2009 10:24 pm

"As I said.. You're lucky." Med disse ord, forsvinder han ud i nattens sorte mulm og mørke, så hurtigt som han var kommet.


//Out//
Edward
Edward
Borger

Antal indlæg : 18
Join date : 04/04/09

Tilbage til toppen Go down

Honningfarvede øjne genspejler sig også .. - Page 2 Empty Sv: Honningfarvede øjne genspejler sig også ..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum